مطالب متفرقه

بهترین کادو چیست؟

خلاصه: خرید و انتخاب کادو یکی از چالش های جدی برای انسان های مهربان است بنابر این سعی داریم چند نکته کلیدی را در این رابطه بیا کنیم.

اطراف ما افراد مهربانی هستند که زمانی که ما توجه نداریم حواسشان به روحیه ی ما هست و سعی دارند به هر بهانه ای مارا خوشحال کنند. اگر شما هم جزو این افراد هستید و برای خوشحال کردن اطرافیانتان عادت به خرید هدیه دارید پیشنهاد می کنیم به چند نکته ی حساس توجه کنید.

زمان نقش تعیین کننده ای در دادن هدیه ی مناسب دارد. اکثر ما جزو افراد دقیقه ی 90 ای هستیم. یعنی با اینکه از چند هفته زودتر به این موضوع واقف هستیم که تولد یکی از دوستانمان است اما خرید هدیه را آنقدر هر روز عقب می اندازیم که در نهایت درست قبل از انجام مراسم تولد تازه تکاپو برای خرید هدیه خاص می افتیم. این امر موجب می شود یک هدیه ی نامناسب و بدون هیچ ایده ای تهیه کنیم. بنابر این موضوع باعث شده مخاطب ما از هدیه ی ما رضایت کامل را نداشته و به عبارت دیگر به دلش نچسبد هر چند این موضوع را به روی ما نیاورد. بنابراین بهتر است آینده بین باشیم و با حوصله یک ایده ی خوب برای هدیه طراحی کنیم و بعد سراغ خرید هدیه برویم. قطعا فکر و خلاقیتی که شما پشت خرید هدیه دارید بی نتیجه نخواهند بود و تاثیر آن را در مخاطبتان حس خواهید کرد.

هیچ محدودیت بیفکرانه ای قائل نشوید. بطور مثال بعضی از افراد هر موقع چنین موقعیت هایی که پیش می آید فکرشان را فقط معطوف به تخیف های فروشگاه های مختلف می کنند گویی سعی دارند از این طریق سودی بدست آورند. غافل از این که انتخاب های خود را با این کار محدود کرده اند و این امر می تواند موجب زیر سوال رفتن ارزش کل عمل شما شود. و معمولا هدیه های تهیه شده در این تخیف ها به گونه ای است که با اعمال تخفیف همان قیمت قبلی تمام می شود و فقط گول یک بازی اقتصادی ساده را خورده اند. بنابراین بهتر است بوجه ی خود را برای هدیه دادن تعیین کنیید و باتوجه به آن در بسیاری از گزینه ها دنبال خرید آن بگردیم. و در نهایت می توان از خرید صنایع دستی خاص و عطر بعنوان بهترین پیشنهادات استفاده نمود. همچنین خرید محصولات دکوراتیو بعنوان گزینه ی بعدی در کادو های همه پسند مطرح می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا